o targach

Szukaj

Aktualnoci

Masz pytania?

Skontaktuj si z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:94. Error 9: Invalid character

Personel targowy

Na targach licz si przede wszystkim kontakty bezporednie. Osoby na stoisku s reprezentantami firmy, ich zachowanie i wygld wpyn na wizerunek caego naszego przedsibiorstwa.

Naley wic wybra osoby kompetentne, doskonale znajce dziaalno firmy (nigdy wieo upieczonych pracownikw ani tym bardziej hostessy). Personel targowy powinien zostac dodatkowo przeszkolony, tak aby zdawa sobie spraw z tego, w jaki sposb moe przyczyni si do osignicia zaoonych celw.

Ponadto naley zwrci uwag na usposobienie wybieranych osb. Optymizm, umiech, komunikatywno, atwo nawizywania kontaktw, umiejtno wsuchiwania si w potrzeby rozmwcw, formuowania jasnych, rzeczowych wypowiedzi, zaangaowanie w prowadzone dziaania ? to podstawowe cechy, ktre powinny charakteryzowa pracownikw targowych. Powinni oni te wietnie orientowa si na rynku, zna konkurencj, posiada informacje na temat zwiedzajcych targi.

Pamitajmy take, aby na stoisku zawsze znajdowa si kto z kadry zarzdzajcej ? kto, kto bdzie osoba decyzyjn i razie potrzeby bdzie mg udzieli wywiadu, ale rwnie bdzie godnym rozmwc dla menederw wyszego szczebla.

Pamitajmy o odpowiednim zmotywowaniu zespou targowego. Przede wszystkim czonkowie grupy musz wiedzie, e spotkao ich wyrnienie. Uczestnictwo w targach to kwestia prestiowa rwnie dla osb wsptworzcych wizerunek firmy podczas imprezy. Warto pomyle o dodatkowym wynagrodzeniu dla osb pracujcych podczas imprezy.