o targach

Szukaj

Aktualnoci

Masz pytania?

Skontaktuj si z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:94. Error 9: Invalid character

O targach

Targi to jedno z najlepszych i najtaszych narzdzi marketingowych. To przede wszystkim gwarancja bezporednich kontaktw z klientem. Nic nie zastpi rozmw i znajomoci w biznesie, a wanie na targach zarwno wystawcy, jak i zwiedzajcy odbywaj setki spotka handlowych.

Targi daj moliwo osignicia wielu celw na raz:

  • pozyskania nowych kontaktw handlowych i zlece
  • podtrzymania relacji z dotychczasowymi klientami
  • promocji nowoci wprowadzanych na rynek
  • badania rynku i natychmiastowej opinii na temat wasnej oferty
  • wzmocnienia wiadomoci marki i pozycji na tle konkurencj
  • integracji i wymiany opinii z bran

Dlaczego opaca si wzi udzia w targach? Oto najwaniejsze, cho nie jedyne, powody:

Policz dobrze

Najskuteczniejszy sprzedawca jest w stanie odwiedzi rednio czterech wyselekcjonowanych klientw dziennie. Tak liczb kontaktw na targach ma wystawca rednio w cigu godziny. Jaki byby koszt 2 tys. wizyt handlowca bezporednio w siedzibie klienta? Z pewnoci spory. Jaki jest koszt dotarcia do jednego odbiorcy na targach, ktre maj 28 tys. zwiedzajcych? rednio? niecae 20 groszy.* Dla porwnania: jeeli chcesz wykona jedn rozmow telefoniczn (a rozmowa przez telefon nie jest tak skuteczna, jak osobisty kontakt) ? kosztuje to Ciebie wraz zakupem bazy danych osobowych ponad 4,5 zotego.

Twarz w twarz

Targi gwarantuj bezporedni kontakt z klientem ? najlepszy z moliwych, co kilkakrotnie moe zwikszy sukces sprzeday dziki bezporedniej prezentacji oferty. Zatem za 20 groszy do okoo 2 zotych** masz zapewniony jednoczenie bezporedni kontakt i prezentacj handlow.

Waciwi odbiorcy

Na targach nie ma przypadkowych odbiorcw. Jeeli wybierzesz waciwe targi, kady z odwiedzajcych jest w Twojej grupie docelowej, kady jest Twoim potencjalnym klientem. Co wicej, ci, ktrzy odwiedzaj targi znajduj si wanie na etapie podejmowania decyzji o zakupie danej oferty. Czy mona wyobrazi sobie lepszego klienta?

Mierzalne efekty

Targi pozwalaj na bardzo atwe zmierzenie efektw uczestnictwa. Nie musisz wierzy w nasze zapewnienia. Bez problemu sam obliczysz efektywno uczestnictwa.

Samo uczestnictwo w targach nie gwarantuje osignicia zamierzonych korzyci. Do targw warto si dobrze przygotowa! W jaki sposb? Odpowied na to pytanie mona znale na naszej stronie w dziale ?O targach? lub w ?Vademecum targowym?.