o targach

Szukaj

Aktualnoci

Masz pytania?

Skontaktuj si z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:94. Error 9: Invalid character

Wybierz targi

Planujc udzia w imprezie targowej, trzeba przede wszystkim wybra propozycj najodpowiedniejsz dla naszej firmy. Od trafnoci wyboru zaley, czy nasze wystpienie odniesie sukces. Najlepiej przejrze kalendarium imprez proponowanych przez rnych organizatorw i wzi pod uwag nastpujce aspekty kadej z imprez:
  • Ranga i wielko targw (nie zawsze jednak optymalnymi dla nas bd najwiksze imprezy o midzynarodowym charakterze). Wybr powinnimy uzaleni np. od zasigu interesujcego nas rynku (lokalny, krajowy, wiatowy). W ocenie prestiu imprezy do pewnego stopnia pomoe nam informacja na temat patronatw oraz instytucji i firm wsppracujcych przy organizacji danych targw.

  • Zakres tematyczny imprezy. Naley rozpatrze, czy oferta naszej firmy na pewno pasuje do tematyki targw. Warto te zapyta o profil innych wystawcw.

  • Dowiadczenie i profesjonalizm organizatora ? zasignij opinii o organizatorze np. wrd firm z brany.

  • Zwiedzajcy targi. Sprawd profil zwiedzajcych imprez, ilu goci bywa co roku na targach (o ile odbyy si ju jakie ich edycje): czy s to decydenci, czy reprezentuj kontrahentw instytucjonalnych, czy te indywidualnych nabywcw finalnych. Zapytaj, do kogo wystawca wysya zaproszenia oraz czy dostpne statystyki stworzone s np. na podstawie wiarygodnego systemu rejestracji zwiedzajcych.

  • Miejsce i dostpno targw. Pod tym wzgldem naley przejrze zwaszcza imprezy typu ?business to customer?. Profesjonalici z brany pokonaj nawet du odlego, aby przyjecha na prestiow imprez. Natomiast w przypadku o klientw indywidualnych, lokalizacja obiektu targowego (w centrum bd na peryferiach miasta) moe mie wiksze znaczenie.

  • Formy promocji targw. Popromy organizatora, aby poinformowa nas, w jaki sposb zamierza reklamowa imprez, do kogo skierowane zostan jego dziaania. Taka informacja uatwi nam prowadzenie dziaa promocyjnych.

  • Moliwo zorganizowania dodatkowych konferencji i prezentacji. Niezwykle istotne s wszelkie dodatkowe formy promocji podczas targw, dziki ktrym prezentacja firmy wyrni si wrd silnej targowej konkurencji.