o targach

Szukaj

Masz pytania?

Skontaktuj si z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:94. Error 9: Invalid character

Po targach i co dalej?

Zakoczenie targw nie oznacza wcale koca dziaa targowych. Teraz czeka nas nowa praca. Rozpocznijmy j od podsumowania, ocemy na ile udao nam si zrealizowa zaoone cele. Aby nasze wystpienie nie poszo na marne, powinnimy odezwa si do wszystkich naszych goci targowych. Starannie pielgnujmy nawizane kontakty, gdy stanowi one doskona podwalin do prowadzenia dalszych interesw.

Podsumowanie udziau

Po targach czas na podsumowania. Ocemy skuteczno naszego wystpienia targowego. Musimy podliczy, na ile poniesione koszty przeoyy si na korzyci. Czy zostay zrealizowane cele targowe, ktre ustalilimy. Jakie osignicia przynis nam udzia w imprezie (nagrody, wyrnienia, dyplomy, etc.).

W podsumowaniu niewtpliwie pomocne mog by ankiety przeprowadzone podczas targw. Postarajmy si oceni, ile osb mogo zobaczy nasz ekspozycj, czci z nich by moe zapadlimy w pamici. Zastanwmy si nad liczb nawizanych interakcji, policzmy, ile przeprowadzilimy konkretnych rozmw handlowych. Kady z powyszych kontaktw ? od niewiadomego spojrzenia na logo naszej firmy, do wstpnych negocjacji handlowych mona w jaki sposb wyceni. Porwnajmy tak policzone efekty do poniesionej inwestycji. Zastanwmy si, czy wykorzystanie innych, by moe, kilku rnych narzdzi byoby skuteczniejsze i dawao wikszy wzrost z inwestycji. Wycignite w ten sposb wnioski uatwi nam podjcie decyzji o uczestnictwie w targach w przyszoci.

Dokonanie rzetelnego podsumowania pomoe nam w organizacji kolejnej prezentacji na targach, uatwi waciwe zaplanowanie budetu, zaprojektowanie taszego a jednoczenie bardziej funkcjonalnego i atrakcyjnego stoiska oraz skorygowanie skadu zespou targowego. Niewtpliwie wpynie te na jako kontaktw z klientami zarwno na co dzie, jak i podczas kolejnej imprezy.

W ramach podsumowa zastanwmy si nad wymiernymi korzyciami, ktre by moe odnielimy, np. czy dowiedzielimy si czego od rynku, zrozumielimy, w jaki sposb zmodyfikowa produkt i jego komunikacj, by odnosi wiksze sukcesy, poznalimy wanych decydentw, posyszelimy plotki o nowych wanych dla nas planach legislacyjnych?

Podtrzymanie kontaktw z klientami

Skoczyy si Targi, czas wytonej pracy eby pozyska jak najwicej nowych kontaktw handlowych. Jednak ostatni dzie targw to nie powinien by koniec podtrzymywania relacji z osobami, ktre udao nam si pozna w trakcie wizyt na stoisku, a zaledwie pocztek do stworzenia trwaej relacji, ktra przeoy si na wymierne korzyci handlowe.

eby jednak to si udao musimy w pierwszej kolejnoci uporzdkowa zdobyte na targach informacje oraz stosy wizytwek i stworzy baz danych, ktra uatwi nam dalsze kontakty z potencjalnymi Klientami.

Kolejnym krokiem powinno by wykonanie wysyki z podzikowaniem za wizyt na stoisku do wszystkich, ktrych udao nam si zgromadzi w bazie z targw. Niezalenie od tego, jak wypado nasze podsumowanie targowe pamitajmy, e wszystkim osobom goszczcym na stoisku firmowym trzeba przesa podzikowania za wizyt i zainteresowanie. Podzikowanie powinno zosta przygotowane na papierze firmowym. Napiszmy je w ciepym, przyjaznym tonie, zwracajc si bezporednio do adresata. Unikajmy w korespondencji traktowania naszego gocia jako jednego z wielu, czyli zwrmy si np. ?Szanowny Panie Dyrektorze?, a nie ?Szanowni Pastwo?.

Wypenijmy take zoone gociom targowym obietnice. Przekamy w zaczeniu odpowiednie szczegy oferty, wylijmy prbki, itp. Jeli nasze uczestnictwo przynioso sukces, pochwalmy si osignitymi wynikami.

Oczywicie korzystajc z okazji moemy zamieci w tym podzikowaniu kilka sw, ktre przypomn o ofercie, ktra mamy do zaoferowania potencjalnym Klientom.

To podzikowanie powinno przerodzi si w cykliczny biuletyn, ktry nie tylko pozwoli na zlojalizowanie potencjalnych Klientw, ale dziki niemu utrwalimy informacje o naszych produktach, markach w wiadomoci Klientw, a to najlepsza droga do wzrostu sprzeday.

Z naszego dowiadczenia wynika, e stworzenie usystematyzowanej bazy oraz cykliczne podtrzymywanie wizi z Klientami znaczco przyczynia si do lepszego poznania potrzeb Klientw, a co za tym idzie moliwoci biecego dostosowywania naszych produktw czy usug do tych potrzeb. Pozwala to rwnie na bezporednie dotarcie do potencjalnej grupy Odbiorcw z nasz ofert.

Jeli Pastwa firma potrzebuje wsparcia:

  • w stworzeniu i usystematyzowaniu bazy z zebranych kontaktw w trakcie imprezy
  • stworzeniu i rozesaniu korespondencji do ww. grupy
zgo si do MT Polska, ktra moe wykona dla Pastwa:
  • ADMINISTROWANIE BAZAMI DANYCH - stworzymy dla Pastwa zupenie nowe bazy danych lub uaktualnimy ju istniejce, jak rwnie moemy pozyska brakujce zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustaw o ochronie danych osobowych)

  • MASS MAILING ? wykonamy za Pastwa mudne i czasochonne wysyki emailowe do Waszych Klientw. Nasz system w cigu kilku minut jest w stanie wysa nawet kilkadziesit tysicy e-maili i wygenerowa raport.

Wicej informacji o wszystkich dostpnych usugach znajd Pastwo w naszym serwisie internetowym: http://www.halamtpolska.pl/bazy_danych.html

Zapraszamy do wsppracy i zadawania pyta dyrektorowi naszego dziau baz danych:

Magdalenie Marciniak
Tel. 22529 39 49/00
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Kontakt z pras

Targi mog sta si przeomowym momentem w kontaktach z mediami. Na imprezy przychodz osoby zainteresowane konkretnie dan tematyk, wic osobiste spotkania z dziennikarzami obecnymi na targach uatwi nam to kolejne dziaania skierowane do prasy.

Przede wszystkim zaktualizujemy nasz baz danych. Po drugie mamy pretekst do kolejnych kontaktw z poszczeglnymi dziennikarzami. Jeli nie umwilimy si na przesanie konkretnych materiaw o dziaalnoci firmy, to przekamy podzikowania za odwiedzenie stoiska i zainteresowanie ofert. Warto take poinformowa pras o wszelkich wyrnieniach na targach: nagrodach za stoisko, dyplomach, etc.