o targach

Szukaj

Masz pytania?

Skontaktuj si z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl
Błąd
  • XML Parsing Error at 1:94. Error 9: Invalid character

Efektywna forma promocji

Udzia w targach to niezwykle wane wydarzenie. Pochania znaczn cz budetu marketingowego firmy. Dlatego uczestnictwo w nich powinno zosta dokadnie zaplanowane i uwzgldnia indywidualne potrzeby danego przedsibiorstwa. Nasze cele, powinny by bardzo precyzyjnie okrelone.

Przygotowania najlepiej rozpocz od analizy uwarunkowa rynkowych, strategii firmy, a take specyfiki danej imprezy wystawienniczej oraz przekroju odwiedzajcych j osb. Na tej podstawie powinna zosta podjta decyzja z jak skonstruowan ofert firma ma wystpi na targach.

Nastpnym krokiem jest sporzadzenie kosztorysu, dziki ktremu atwiej bdzie potem sprawdzi efektywno poniesionej inwestycji.

Majc zaoenia ramowe, ukadamy szczegowy plan dziaa. Przed nami faza przygotowa: musimy zaprojektowa stoisko (rozdz. Stoisko targowe), ktre bdzie wizytwk firmy na targach; dobra i przeszkoli odpowiedni personel (rozdz. Personel), przygotowa plan dziaa promocyjnych planowanych w zwizku z naszym uczestnictwem w imprezie (przed i w trakcie targw).

Jeeli udzia w targach planujemy z wyprzedzeniem, zgoszenie warto wysa jak najwczeniej. Pozwoli nam to na otrzymanie lepszej lokalizacji stoiska. Najbardziej podane z punktu widzenia wystawcy s: cigi komunikacyjne, tereny przy gwnych wejciach, przy punktach, gdzie gromadz si gocie targowi (automaty do kawy, punkty gastronomiczne, informacja, etc.). Zgaszajc si wczeniej zazwyczaj moemy liczy rwnie na promocyjne ceny.

Podejmujc decyzj w ostatniej chwili, bdziemy prawdopodobnie musieli zadowoli si gorsz lokalizacj naszej ekspozycji. Szczeglnie wtedy upewnijmy si, e wpis o naszej firmie zostanie jeszcze zamieszczony w katalogu targowym.

Zawsze pilnujmy ostatecznego terminu przesania materiaw do tego wydawnictwa. Ze wzgldu na proces produkcyjny, skad katalogw targowych zamykany jest zazwyczaj na kilka tygodni przed rozpoczciem targw.

O obecno w katalogu warto zadba! Zwiedzajcy traktuj go jako kompendium wiedzy o wystawcach i kupuj jeszcze przed wejciem na targi. Z niego te czerpi wiedz wszyscy nowi nabywcy na naszym rynku. Katalogi ?yj? jeszcze rok po zakoczeniu imprezy. Organizatorzy bardzo czsto otrzymuj zapytania z prob o przesanie katalogw z ofert wystawcw nawet na wiele miesicy po zakoczeniu imprezy.